2010-01-11
 17:29:44

Spinning...

Jag funderar på att plåga mig själv lite framöver... Vill och måste ju ta tag i mitt "Mia-löfte" så jag funderar på att ge spinning en chans... Många pratar om att det är så kul och bra så varför inte testa iaf?!? Tänkte se om jag lyckas få med mig Malin, jag hatar nämligen att träna själv! Jag har en stor tendens att skjuta upp träningen till nästa dag å nästa dag å så vidare... Tappar snabbt lusten, motivationen och diciplinen så jag hoppas att Malin kan och vill hänga med... Det blir sååå mycket roligare att träna om man gör det tillsammans med en kompis! Sen vore det ju inte direkt negativit att umgås lite mer med underbara Malin, bygga upp konditionen och kanske gå ner några kilon... =D Ska nog kanske kolla om jag kan hitta nån vattengympagrupp oxå! Nu vill jag komma igång!


Malin

:D



PUBLICERAT: 2010-01-14, 09:34:35 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: