2010-01-28
 16:39:57

25 minuter sena... Morr!

Satan vad snö!!! Hade snö till knäna när jag kom ut från porten imorse och bilen fick jag gräva fram! Tur att jag kom ihåg vart jag parkerat för det syntes inte att det var min bil... Å mer snö kommer det... Som tur var så kom det inte så mycket idag så jag slapp bli insnöad på jobbet...
Jobbet ja, jisses vad stressigt det var idag! Måååååånga som inte hade fått någon tidning! Jag tog själv mellan 130-150 reklamationer idag... Hade 7-10 samtal på kö i växeln hela tiden, INTE kul!!!
Åkte från jobbet vid 12.30 för ett besök vid tandläkaren...
*Hjälp*
Skulle vara där 13.00 men vart inkallad först 13.25!!! Då var jag måttligt road och ganska ordentligt irriterad... Funderade lite på en sak, om jag skulle ha varit 25 min sen till mitt besök hade jag fått betala multum för uteblivet besök men när dom är sena så heter det att "Ja det tog lite tid med den förra patienten"... Jag kommenterade att jag hade kunnat vara kvar på jobbet å gjort lite nytta i över en halvtimme till om jag vetat att dom vart så sena, vet ni vad jag fick för svar!?
"Du får tänka på att vi gjorde nytta för patienten innan dig"...
WTF!!! Jag skiter väl i patienten innan!!! Tar det sån tid med patienten innan så kan man väl antingen boka in en tid till åt den patienten å slutföra då... Eller ÅTMINSTONE gå ut till nästa patient (som i detta fall var jag) som sitter å väntar för att ursäkta att det blir försenat och att dom kommer kalla in mig så fort som möjligt!?! Jag vill bli inkallad till min bokade tid! Jag vill bli behandlad med respekt, va fan alla myndigheter torkar skorna på en och tycker att man bara ska vara nöjd och glad! Jag är trött på att bara le å se glad ut och gilla läget!
Hur som helst så såg allt kanon ut och jag fick mycket beröm av tandläkaren!

Tillbaka till snön som jag inledde inlägget med...
Jag undrar hur mycket snö det tänker komma!? Som tur är har det slutat snöa nu, hoppas att det inte kommer mer under natten... Mycket snö medför så mycket merjobb för så många (bland annat för mig)...
Men så här privat måste jag säga att jag gillar snön! =) Jag tycker att det är jättemysigt! =D






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: