2010-07-03
 20:38:20

Barnvakt!

Vi är ute i Barlingbo å är barnvakter ikväll! Stefan är värsta lekgubben! =) Barnen älskar att leka med honom! Själv har jag servat med mat (grillat) och tagit hand om disken... För en stund sen stack grabbarna tre iväg till gamla skolgården för att spela lite basket. Då passade jag på att först hoppa lite studsmatta och sen ta mig ett dopp i poolen! =D Mycket skönt!
Det har varit loppisar lite varstans här runt om mi Barlingbo idag, bland annat här hemma hos pappa! Tyvärr hade det varit lite folk, alla låg väl på stranden idag, så mycket fanns kvar... Tog mig en titt och plockade på mig en hel del! =D Nu ska det bara förhandlas pris! =)
Nu ska jag ta min bok och sätta mig ute i kvälls solen å njuta en en kall lågkalori öl! =) Jag har det verkligen inte jobbigt när jag är barnvakt! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: