2010-03-14
 19:44:50

Äntligen är jag nöjd! =)

Haft ett litet h-vete med att lyckas hitta en blomma till köksfönstret... Finns visst inte så många blommor som trivs i söderläge! =( Har provat massor av olika men antingen har de dött efter ett tag eller annars har jag inte varit nöjd! Tröttnar snabbt om det inte känns helt 100%!
Men idag när Stefan bad mig att vi skulle ut å övningsköra lite så passade jag på å utpressa honom lite... =) Vi kunde självklart ut å övningsköra lite OM vi åkte till Linds å köpte ny blomma till köksfönstret! Å han nappade! Kanske är det så att han gör så gott som vad som helst för att få ut å övningsköra lite! Haha, nu vet jag iaf hur jag ska få igenom saker och ting här hemma framöver! ;) Nää, skoja bara! Men en blomma vart det iaf på Linds idag och en kruka! =)


Fint va!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: