2010-03-07
 17:30:39

En mycket trevlig lördag!

Var på stan med Eva igår! Hade tänkt shoppa nått att ha på mig på tjejkvällen senare på kvällen men jag hittade absolut ingenting!!! Usch vad sånt är trist! =( Men vi hade mycket trevligt iaf... Vid 14 hade Stefan spelning på Hedbergs bok & muisk café så vi traskade dit å fikade lite medans vi njöt av musiken! När vi satt där så kom Malin å joinade oss! När musiken tystnade för den gången så traskade jag, Eva och Malin till bilen å åkte hem! Eva åkte hem till sitt medans jag å Malin åkte hem till mig för att göra oss klara inför kvällens äventyr! Det var mycket trevligt att umgås med supersöta, goa Malin!

Strax innan 18 satte vi oss i en taxi till stan för att möta upp gänget! Mer om detta i ett senare inlägg...


Vågar mig på att kasta in en bild från spelningen! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: