2010-03-29
 23:01:16

Mia 27år!

Nu var man ytterligare ett år äldre! =) Men jisses vilden bra dag jag haft! Mamma kom hit direkt efter jag slutat jobbet och åt lite sen lunch med mig... Mys! Fick ett kakfat i 3 våningar, ett halsband och 3 par trosor av henne! =) Tårtfatet hade jag önskat mig så det visste jag att jag skulle få men wow vad mycket mer jag gillar det än vad jag trodde! =) Hur bra som helst ju!

Trosorna visar jag ingen bild på! ;) Lägger dock upp en bild på kakfatet fullt med kakor istället...

Efter att mamma åkt hem fick jag tillfälle att softa lite innan det var dags att fixa fika tills pappa med familj kom på besök! Lagom när jag började fixa fram fikat ringde det på dörren! Perfekt tajming! =) Straxt efter att de kommit så kom även Stefan hem, ännu mera perfekt tajming! =) Fikade och pratade en stund innan barnen och Stefan for iväg till andra rummet å busade järnet! =) Fick ett par hårspännen, en sminkväska och en tröja av dom! Mycket fint! =)

Senare under kvällen kom Sara, Malin och Carina på besök! Mycket tjatter vart det kan jag lova! =) Ännu mera fika oxå för den delen...
Fick en Orkidé av Sara:

Ett kak/tårtfat å muffinsformar av Malin:

 En slags Kalla av Carina:

 Av Stefan fick jag ett par chockrosa skor som jag önskat mig! (Visste att jag skulle få dom med men jag är såååå glad!)

Fått så mycket fina presenter idag så jag känner mig riktigt bortskämd! =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: