2010-03-30
 16:28:12

Om jag gillar skor!?

Oja! Jag älskar skor!!! =D Var å köpte mig ett par nya idag! =)

Snygga va? Har velat ha typ sånna här i ett år nu! Och äntligen hittade jag ett par som var sköna, snygga och i en bra prisklass! =) I love them!
Usch det har blivit mycket shopping den senaste tiden men jag försvarar mig med att jag fick en bra lön sist, att jag faktiskt inte köper massa dyra saker och att jag oftast handlar på rea! =) Då är det väl okej?! Dessutom vet jag att det är kläder, skor och annat som jag absolut kommer att använda!!! =D

Har jag förresten sagt att mina fötter har krymt?! Förut hade jag 39-40 i skor men nu har jag oftast 38... I alla mina gamla skor bor det numera en eller två extra sulor!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: