2010-03-13
 11:53:18

Sjuttontusenfemhundratrettiosju och en halv...

Vårt badrum svämmar över... Av tvätt! Eftersom jag har jobbat som en idiot denna vecka så har jag inte orkat göra mycket annat än att laga mat... Så hemmet ser ut därefter! Har typ sjuttontusenfemhundratrettiosju och en halv masiker tvätt som ligger i badrummet å svämmar över totalt! =( Kände att jag MÅSTE ta tag i detta så jag kastade in en maskin... Urk vad trist! Men va fan, det måste göras! Känner att vårt hem är otroligt skitigt just nu... Eller skitigt är inte det rätta ordet... Rörigt, stökigt, skabbigt är andra ord att förklara det med... Bästa sättet är kanske "låg prioriterat"... Men nu har jag iaf tagit tag i tvätten, ska göra en liten svängom i vardagsrummet å plocka ordning lite oxå... Sen får vi se hur mycket annat som blir gjort! Älskar att solen tittar fram men det finns en nackdel oxå... Man ser hur dammigt det är överallt och hur SKITIGA alla fönster är!!! =( Får nog ta tag i det vid tillfälle...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: