2010-03-03
 18:47:57

Träning vs förkylning...

Jisses, nu är det onsdag igen... Dags för träning ikväll, försöker ladda inför passet men det går trögt idag! Jag är trött å hängig... Har en förkylning på gång men den har jag absolut INTE tid med nu!!! Ska ju ut på lördag och sen ska jag jobba över en del nästa vecka så den där förkylningen kan få stanna kvar på träningscentret ikväll! Åh, hoppas det är en bra instruktör på kvällens pass! Tycker allt att det är synd att det bara finns ett corepass i veckan som passar... Det finns ett pass till men vem fan har lust att träna core kl 07.15 på morgonen?!? Dessutom är jag nästan påväg till jobbet så dags, iaf i några veckor till men no way att jag skulle gå upp så tidigt när jag är arbetslös för att träna!!!

By the way, tror ni att det funkar att träna bort förkylningen ikväll???



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: