2010-03-07
 18:50:51

Vilken kväll!!! =D

Var ute med ett gäng brudar igår! Vi började kvällen med 2 timmars bad på Wisby Hotell, lite kallt i vattnet men annars jättemysigt! När vi var färdigbadade och piffade så promenerade vi till Isola Bella där vi åt en himelsk middag, dyr men väl värd pengarna! =) Mätta och belåtna gick vi till Munken å shakade loss totalt!!! Jisses vad kul vi hade! Jag och Malin var här hemma vid 3, jag var helt säker på att Stefan skulle vara hemma från sin jamkväll då men icke... Han hade hamnat på efterfest i Källunge av alla ställen! Han kom hem vid ca 03.30... Jag och Malin var hungriga igen när vi kom hem så jag ställde mig å kokade makaroner och korv! Smakade riktigt bra så där på nattkvisten! Ca 04.00 dök vi med huvudena före i säng!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: