2010-05-09
 10:32:04

En trevlig lördagskväll i B-bo!

Vi hälsade på pappas fru Åsa igår... Hon är gräsänka för tillfället! Pappa är på älgsafari i Sunne, haha... Vi åt tacos, drack lite öl och pratade massor! Hade mycket trevligt!
Barnen har fått egna rum nu så Arvid var så stolt så! Erik var inte hemma men han är nog minst lika stolt! Vart riktigt bra! =) Ska bli kul att se när det är helt klart!
Fick en tröja av Åsa igår oxå... =) Älskar kläder! Perfekt när man kan få sånt som vänner och bekanta rensar bort! =)

Har en likadan i svart! Älskar dom! =)

Tydligen ska min syster med familj komma till ön v21... Skulle vara kul att träffa dom! Smilla fyller ju år i samma veva så jag får väl åka ut å gratta lilltösen någon dag! =) Tänk om man bara kunde komma på vad jag ska köpa till henne!? Fördelen är iaf att jag inte måste tänka på att det ska vara skickbart med posten! Får kolla lite... Syrran borde vara stor och rund nu... Hon är nämligen gravid! Ska få en liten sork i juli!

Nej fy, nu måste jag försöka att göra lite nytta!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: