2010-05-04
 19:04:22

JAG FICK JOBBET!!!

Ångesten över om jag kommer att ha jobb framöver eller inte är över! =) Jag kommer inom kort att vara anställd av Norrköpings tidningar och sitta på deras lokala kontor för Gotlands Tidningar och Gotlands Allehanda här på Gotland! Sitter iofs där redan nu men just nu bara på tidsbestämd anställning som går ut sista maj... Den nya tjänsten kommer till en början vara 6 månaders provanställning för att sen om allt går bra gå över till en tillsvidare tjänst! =D Fatta vad bra det känns!!! Äntligen kan jag kanske få lite stadga på livet!!! Äntligen tar jag ett viktigt jättekliv in i vuxenlivet! Äntligen kommer jag ifatt!!!

JAG HAR JOBB!!!

Är riktigt lycklig! Men nu kliver ångesten in för det ekonomiska planet då den nya tjänsten tyvärr är mindre i procent än den jag har just nu... Lönen är högre men tyvärr blir det inte lika mycket i lönekuvertet ändå... Fast det är klart nu under sommaren så kommer jag att jobba lite extra som trädgårdsmästare på jobbet oxå och sen ska jag vid behov hoppa in å jobba 100%... T ex när min kollega är sjuk, tar ledigt eller har semester!

Alltså fatta, jag behöver inte strula med att skicka ansökningar någe mer!!! =D
FÖR JAG HAR JOBB!!!

Tar ett jätteskutt och kastar mig ut på promenad!

JAG HAR JOBB!!!


catrine

Men va underbart skönt det låter, stort lycka till, det ordnar sig för dig!!!!!

Kram catrine


Anna-Karin

GRATTIS gumman! Har tänkt så otroligt mycket på dig ang. detta... och Äntligen!

Kramar A-K


Anna-Karin

Du, har en fråga, kan du inte skriva ett inlägg om hur man bäst tar hand om sina rosor och klematisar? Som du vet så har jag införskaffat mig på balkongen - men har ingen större aning om hur jag ska sköta dem... haha...

kramar IGEN


Pia

GRATTIS GRATTIS till jobbet... De va du värd...



PUBLICERAT: 2010-05-05, 11:11:16 | URL: http://snyggatjejens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: