2010-05-08
 15:32:21

Nytt i klädkammaren, skohyllan och över axeln! =)

För nån vecka sen var jag införbi på H&M här i stan å köpte den rosa klänningen nedan, tyckte så mycket om den så jag köpte en turkos oxå! =) Så typiskt mig att köpa två av allt! Haha...

Eftersom jag ännu går å går å går så tyckte jag att jag kunde kosta på mig ett par kloka promenadskor! Mina gamla är just gamla och utslitna! Så jag åkte till Intersport efter jobbet en dag nu i veckan och köpte ett par på tok för dyra Ecco skor! =) Love them men jag längtar tills de är ingångna!

Har köpt en ny handväska oxå men eftersom jag inte har bestämt mig för om jag gillar den eller hatar den så har jag inte heller bestämt mig för om jag ska behålla den eller inte! Hmm... Vad tycker ni?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: