2010-05-16
 19:38:12

Magsjuk katt... =(

Stackars Miranda! Hon har varit magsjuk hela natten och idag! =( Kunde inte förstå varför men när jag var på Linds i förmiddags så passade jag på å fråga om min Backnejlika och Strandiris som hon knaprat på... Visade sig att Irisen är giftig och biverkningarna är kräkningar och diarré... Inte så konsigt att hon mår dåligt då! På ett sätt är det rätt åt henne, man kan ju hoppas att hon lär sig nått av detta! Jäkla tur att den inte var dödlig bara! =/ Kattskrälle ge fan i mina blommar!!! Kan egentligen bara anta att hon inte kommer låta bli min nejlika iaf så jag funderar på att byta ut den! Irisen däremot får vara kvar, den tror jag inte att hon kommer komma åt senare när alla är uppväxt! =) Och förhoppningsvis vill hon inte gnaga på den igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: