2010-05-09
 10:16:36

Utbjuden på middag!

Stefan bjöd mig på middag på Joda i fredags! Superlyxigt och mysigt! Vi firade att jag har fått jobb! =D
Jag åt grillad biff med klyftpotatis och pepparsås till varmrätt och varm fruktsallad med mörkchoklad till efterrätt! Helt okej! Stefan åt vitlöksmarinerad lammytterfilé med potatisgratäng till varmrätt och saffranspannkaka till efterrätt! Han var mycket nöjd! =)

Vid den gröna ringen satt vi! =)

Hade en mysig kväll på Joda och när vi ätit klart åkte vi till Hemmakväll å hyrde film. Väl hemma kollade vi på "Phantom Punch", som är baserad på en sann historia om boxaren Sonny Liston. Inte min typ av film men den var rätt okej ändå! Vi hyrde oxå "Coco & Igor" och "The ugly truth" men dom har vi inte sett ännu! Tror inte att Coco & Igor är en Miafilm heller men ibland får jag ju offra mig oxå! =)
När vi kollat klart på filmen skulle vi egentligen gå å lägga oss men eftersom jag hade jobbat heldag och sen varit ute å ätit så hade jag inte hunnit med någon promenad så jag drog med mig Stefan ut på en nattpromenad! =) Kändes inge bra att avsluta dagen med bara 5000 steg! =/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: