2010-05-16
 11:21:32

Vår utekväll...

Jag kände mig hur gammal som helst! Det var ju bara småungar där... Och PistOff som skulle ha börjat spela kl 22 kom igång närmre 00.30... Så vi lyssnade på typ två låtar sen åkte vi hem! Bandet lät bra men kändes för mycket jobb för Stefans del! Och sen var vi inte riktigt på rätt humör efter att ha väntat på dom i evigheters evigheter! Så vi åkte hem! Bara det är ett tecken på att man börjar bli gammal! =/ Shit är jag så gammal och tråkig?! Nä, det bestämmer jag att jag inte är! Under andra omständigheter och annat sällskap skulle det varit party-party! Menar nu inte annat sällskap än Stefan utan hans kollega P-O och Micke som det inte mycket drag i inte!
Hur som helst så åkte vi hem och eftersom jag inte hade hunnit med någon promenad igår så fick det bli en nattlig sådan! =) Lagon när vi kom hem från promenaden så ringde P-O och bad Stefan hämta å köra hem dom! Jag gick dock å la mig! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: