2010-11-15
 20:55:25

En helg med bästaste Kakan! :)

Jag å min honey åkte upp till Stockholm i lördags för att spendera helgen med min söta lilla Kakan och hennes man! :) Som jag har längtat!
När vi kommit fram till "Palace a la Njie family" softade vi en liten stund för att sen bege oss iväg till Djurgården för att besöka "Aquaria Vattenmuseum"!

Vilken besvikelse dock! Fy fan vad jag vart besviken! Var på ett så jäkla coolt akvarium i Barcelona för några år sedan! Hade hoppats på nått liknande men det borde jag ha fattat att det inte var! Snacka om B!
Här är iaf lite bilder från Aquaria!

Efter absolut max en timme på akvariumet så drog vi vidare in till stan å kollade lite affärer innan det var dags att leta upp en resturang för lite middag! :)

När vi skulle bege oss tillbaka från city till Jordbro så upptäckte vi att hela pendelstationen var smock full av poliser! Lätt över 100 snutar! Helt galet! Tydligen hade det varit fotbollsmatch tidigare på kvällen! Ojojoj, säger bara det, ojojoj! 
 

Söndagen spenderade vi åt lite shopping! :) Hittade en finfin doppresent till lilla Milo och lite andra små saker! Dock inga kläder!!! :( Snyft snyft!
Skulle verkligen vilja åka upp en helg framöver å ägna en dag åt att shoppa kläder å en dag åt shoppa inredning! :) Finns så mycket små roliga inrednings affärer i Stockholm!

Nu är det lite över ett dygn sen jag satt i soffan hemma hos Kakan å myste med min vän... Gissa om jag saknar henne som tusan redan!? :(


Kakan

Haha, jag tycker nästan att Mr Frog är den som lyckades bäst med modellkarriären av oss alla plus att nästa gång skulle det vara toppen om du kom ihåg att fota maten innan vi hunnit käka upp den. :D Du ska veta att din lilla Kaka saknar dig också, massor, så mysigt att ha er här uppe på besök! Tack o lov så för att julen närmar sig, woho!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: