2010-11-17
 14:59:16

Tapetsera om eller inte!?

Var vid hyresvärden efter jobbet idag för att kolla upp det hela med att renovera lägenheten... Underhållet görs var 18:e år inom Gotlandshem, här var det gjort 1996 vilket resulterar i att min lägenhet kommer göras om först 2014.... Men jag kan få material och göra jobbet själv! Är väldigt sugen! :)
Kollat på lite tapeter på nätet och jag har fastnat för en! Dock velar jag mellan ljust eller mörkt... Lutar åt den ljusa, lite rädd för den mörka blir för mörk! :) Den mörka är dock mer effektfull!
Fast jag misstänker att den inte finns med i sortimentet för Gotlandshem, men då är det bara att betala till lite för den...

Visst är den snygg!? :)
Blir till att fundera massor framöver!


Malin Hejdenberg

Skitsnyggt!! De grå var tuff,du får ha den som fondvägg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: