2010-10-20
 16:48:03

Favvoväskan!

Köpte för ett tag sen en grymt snygg väska från H&M!

Älskar den!

Meeeen... Tyvärr är det ju ingen vidare kvalité på den så idag upptäckte jag att axelremmen höll på att lossna i ena änden... Kolla!

Men som tur är så är jag ju en händig människa så jag tog fram nål å tråd! Var tvungen att sprätta upp fodret lite men efter många tröga stygn så sitter iaf axelremmen fast, fodret lagade jag självklart igen! =D

Eftersom jag sytt för hand så väntar jag mig inte att det kommer hålla för alltid men det kommer iaf hålla över helgen! Går det sönder igen så tänker jag kosta på lilla väskan ett besök vid skomakaren OM det inte är billigare att köpa en ny likadan väska vill säga! =)


Malin Hejdenberg!

Dettta hände med min väska med! jag lagade den precis som du!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: