2010-10-08
 22:03:28

Höstens mode...

Undrar om det är nån mer än jag som har ganska svala känslor inför höstens mode?! Knepiga färger och modeller! Vad är tanken med en ärmlängd mitt emellan 3/4 och lång?! Hur fan tänkte man där!? Känns mest som om tröjan krymt i tvätten... Inte ens bekvämt!
Oversize tröjorna har precis fått sitt godkänande från mig, väldigt skönt och bekvämt samtidigt som det kan vara mycket snyggt med leggings och ett par coola skor!
Men åter till färgskalan... Vad är det för färger egentligen?! Dimmiga och fruktansvärt mesiga... Många av färgerna är sånna som jag förknippar med vår/sommar. Jag menar: dimgrön, dimblå, grålila, blekaprikos, osv... Hösten innebär ofta mörka murriga färger för min del, jag blir sugen på att klä mig i mörkt lila, svart, brunt, mörkt fuschia, osv...
Alltså lämnar höstens mode tyvärr mig med typ två saker: den svarta kulören och oversize tröjorna!
Så kommer vi ses i höst så lär jag dyka upp med en svart oversize tröja, leggings och ett par coola skor!


Malin Hejdenberg!

Jag håller med!! va är det med alla bleka färger??????? bajs höst!! det ska varma, fylliga färger!!


Mia

Ja jag menar det! Får fixa en protestlista mot alla bleka, dimmiga och fisiga färger!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: