2010-10-25
 18:48:28

Mysfrukost med bästa vännen!

I fredags hade jag och min lilla Kakan en heldag ihop! Var underbart att få möjlighet att umgås lite med henne ensam, inte för att jag inte gillar när våra karlar är med men vi tjejer måste få lite egentid ibland!
Buhu, jag saknar henne jättemycket redan! MEN om jag får som jag vill så ses vi nästa månad igen! =D



Jag vet att det är dukat till tre, det därför att vi trodde att Ebra skulle joina oss men han passade på att ta sovmorgon!
Utanför fönstret var det dock inte lika mysigt, eller ja det var det på ett sätt men inte med tanke på att jag endast hade jympadojjor och tunn jacka!!!


Kakan

Åh sötaste dammvippa! Tack för besöket och trippen till Ikea, det var såå mysigt att ha dig här, miss you! Hörs senare! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: