2010-10-12
 14:53:31

Vuxenpoäng!

Jag har under flera års tid längtat efter en ny bil, eller bättre begagnad vill säga! Och det gör jag fortfarande! Meeen nu är jag lite närmre en annan bil!
Jag har nämligen varit på banken idag och ansökt om ett litet lånelöfte! Och jag fick det! =D Däremot ligger månadskostnaden på mer än jag trott så det tåls att funderas på!
Jag har redan spanat in en bilmodell som jag gillar skarpt... Så nu måste det funderas, MYCKET!
Klicka på denna länk om ni är nyfikna på vad för bil...



Visst är den fin?!


Malin Hejdenberg!

Va kul grattis till lånet. Hoppas du skaffar dig en bättre bil!! :)


Mia

Funderar å räknar på om jag kommer ha råd med månadskostnaden... Disskuterar lite olika upplägg med S, så vi får se! :) Men jag vill verkligen ha en bättre bil!!!


Mia

Glömde: TACK! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: