2010-09-28
 20:24:52

Ojojoj...

Jag har ju glömt att skriva här vad som hänt... Fick mail från en vän som undrade varför jag hade dejt med tvilligarna Alvedon å deras kusin Ipren...
Jag har knäckt 3 revben... =( Det hände i lördags på kick offen med jobbet, eller det var kanske inte riktigt helt sant eftersom vi gått därifrån då... Det hände på Hamnplan 5! Vi stod på dansgolvet, lyssnade på kollegan Mårtens band och dansade när en ganska stor kille tappade kontrollen över sina hopp å ramlade rakt på mig... Jag störtade handlöst i golvet med ryggen före och fick snubben över mig, då sa det kras i min bröstkorg (fast det kände jag inte då)... Efter mycket kämpande så tog jag mig äntligen upp med hjälp av en främmande karl och fortsatte festa å ha kul i några timmar till! Bäst att tillägga att mina kollegor som var med mig när detta hände inte såg vad som hände eftersom dom stod framför mig med ryggen mot mig! 
I söndags morse var det dock inte lika kul när jag vaknade med en fruktansvärd smärta på höger sida...
Efter en "dejt" med läkaren i måndags var mina misstankar bekräftade, 3 revben är knäckta och jag får räkna med detta helvete i minst 1 månad! =( Jag kan bl a inte skratta, nysa, hosta eller dra djupa andetag... Inte ens snörvla... Å nu verkar jag bli förkyld dessutom! =( Fy för fasen!
Så ikväll blir dejt nummer två med tvilligarna Alvedon å deras kusin Ipren! Dejtandet går i en rasande takt!  


Sara

Huuu, krya på dig gumman!!! Massa kramar



PUBLICERAT: 2010-09-28, 22:13:34 | URL: http://liteomsara.blogg.se/
Mia

Tack söta du! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: