2011-04-23
 08:23:14

Årets första campingtur är gjord!

bild059 (MMS)

För första gången någonsin har jag kört med husvagn! Det gick riktigt bra! Vi har sovit första natten i Bulan och jag har på känn att det kommer bli många fler! I år ska vi nämligen besikta med gasol för att kunna bli storcampare i sommar! Jag älskar campinglivet! Enda problemet just nu är egentligen rullgardinerna, dom är typ vita och trasiga! Håller inte ljusen ute särskillt bra... Därav vaknade jag kl 6 imorse och kunde inte somna om... Funderar på att testa att byta ut "tyget" på dom mot svart textilvaxduk, budgetvarianten på att skaffa nya! Ja vi får väl se om det går... Just precis nu har jag en jättelust att städa och pimpa lilla Bulan! Kanske att man skulle dra med den till mams i eftermiddag ändå?


Sara

Mysigt!! :) Kram



PUBLICERAT: 2011-04-26, 16:23:33 | URL: http://liteomsara.blogg.se/
Maj

ojdå! redan! =) häftigt. kommer de upp nå bilder sen?=



PUBLICERAT: 2011-04-27, 08:01:58 | URL: http://majjohansson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: