2011-04-16
 15:34:33

Började inte så bra!

Dagen började verkligen inte bra för min del... Vaknade med världens mensvärk och feber! :( Gick upp typ halv tio, vid tio gick jag å la mig igen med en Ipren i magen... Sov som en stock fram till halv ett! Vaknade genomblöt men mådde ganska bra! Klev då upp, tog en Ipren till och konstanterade att det var dags att göra lite nytta! Så sen dess har jag hållit på å städat, tvättat och fixat! :)

Kvällen skulle egentligen spenderas tillsammas med Malin, Kenta och lilla Engla men lilltjejen är sjuk så vår lilla fest fick bli uppskjuten! Istället så kommer Eva hit på lite middag ikväll! Planen är att äta lite gott och spela lite spel! :) Kommer alldeles säkert bli jättetrevligt! Är så glad att jag ännu har så bra kontakt med Eva trots att det är flera år sedan det tog slut mellan mig och Martin! Å så är jag otroligt glad över att hon och Stefan kommer så bra överrens! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: