2011-12-10
 17:00:37

Flåset är kasst...



Idag har jag och 322 till tagit oss igenom det 30:de lucialoppet! :) Hurra för oss och hurra för att det vart rekordmånga deltagande i år! Man kunde välja mellan att gå eller springa 5,3 eller 10,6 km... Jag gick 5,3km tillsammans med kollegan Amanda, hon var en klippa att ha med sig! Det gick jävligt trögt för mig i början, kanske för att vi startade med att springa... Men Amanda som är vältränad som få stutsade fram brevid mig och stöttade, peppade och coachade mig under hela vägen! En riktig klippa! Hon fick mig t.o.m. att springa och då mycket mer än jag trodde att jag kunde! Men attans vad ont jag fick i benhinnorna och vilken dålig kondis jag har!
Vi var ca 10 st från jobbet som tog oss igenom banan, med varierade tider! Vissa sprang, andra gick... En del valde 10,6 och andra 5,3 men alla samlades efteråt! Det gillade jag! De flesta av oss hängde med till Hwitstjärna för fika och prisutdelning! Jag vann en reflexväst! :D Yeah! Jag brukar aldrig vinna! Min vinst kommer väl till pass ikväll när jag återigen ska ut och gå, men då till fest! 75 årsfest för att vara exakt! Min fammu fyller år på tisdag (på luciadagen och så heter hon Lucia i mellannamn) så vi ska överraska henne ikväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: