2011-02-03
 22:17:06

Köket börjar bli klart! :D

Nu börjar köket ta form på riktigt! :) Två väggar är nu gråa, fönstret och alla snickerier är viiiiiiita! Imorgon blir skåpluckorna viiiiiiiita och tapeten kommer upp på den tredje väggen! :) Sen kan jag piffa som tusan på lördag!!! :D Ska bli riktigt kul! Önskar att jag hade haft råd att lägga in ett klick golv och köpt nytt bod och stolar! Men icke... :( Nån gång kanske, fast jag köper nog helst nytt bord och stolar först! :) Det kan vi ju ta med vid en eventuell flytt i framtiden! :) Vill ha ett ekbord och stolar med klädd sits!

Efter att Jimmy "The paintman" gått vid strax innan nio så passade jag på att dra ut spisen och städa där bakom! Fy vad äckligt, det är iaf ett ställe jag ofta missar att städa... Passade även på att städa bakom tvättmaskinen eftersom den ändå var framdragen! Har ju äntligen fått ett vitt fönster och element i badrummet oxå! :)
Nu är jag trött och har ont så jag nästan är svimfärdig! Borde gå å lägga mig men jag måste hänga tvätt först! Suck!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: