2011-02-12
 13:22:02

Mer renovering?!?

Det vore väldigt kul att fortsätta göra om här hemma nu när jag börjat... Köket och sovrummet är ju klara så det är egentligen "bara" vardagsrummet och hallen kvar! :)
Har suttit å kollat lite tapeter till en ev vardagsrumsrenovering i omgångar... Just nu hittade jag 3 olika på Rusta's hemsida som verkar ganska fina... :) Det är 3 neutrala väggar och 1 fondvägg som gäller iaf!

Men jag vet inte... Vi får se!

Hallen tror jag får bli helt vit om jag ska göra om den... Den är så mörk, finns ju inget fönster... Och dessutom är det knappt några väggar, bara massa dörrar! Bättre att isf piffa upp med en fin matta och lite annat smått å gott!

Jag vet att jag skriver mycket som hamnar under "Hemma piff" just nu men det är behövligt! Dels för att jag är inne i en sån period just för tillfället men oxå för att jag måste förändra lite här hemma om jag ska stå ut med att bo kvar! Vill ju helst flytta, vill ha större!
Troligtvis blir det ingen mer renovering men jag är bra sugen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: