2011-02-13
 17:40:48

Mysdag!


Eftermiddagen spenderades i soffan med en skål nötter och en bra bok "Mamma pappa barn" av Carin Gerhardsen, andra boken i serien Hammarbyserien. En kopp te var på besök tidigare i eftermiddags oxå! :) Mycket mysigt att sitta där i soffan, njuta av solstrålarna som sträckte sig in genom fönstret och läsa en bok! Bara vara, inte tänka på varken tvätt eller städ! Det skötte jag i veckan! Men nu är boken utläst och jag har inte den tredje boken i serien, "Vyssan lull"... Attans! Dags att införskaffa den imorgon! Känner att jag återigen är inne i en läsperiod! :) Me like!
Imorgon är det åter till verkligheten och till jobbet! Alltid skönt! Ja jag älskar mitt jobb och trivs väldigt bra med att jobba! Fast det är klart att jag tycker vääääldigt mycket om mina lediga helger oxå! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: