2011-02-27
 16:10:00

Om 6 månader är jag fri!

Jag vet inte hur många av er som läser min blogg faktiskt vet att jag har en tatuering på magen... Den gjorde jag när jag var 16 år och anorektiker, hade inte en tanke på att kroppen kanske skulle förändras med tiden. Inte det bästa stället att sätta en tatuering... 
Hittade inget gammalt kort där den syns så bra men här ↓ syns den lite iaf!


Efter att jag gick upp en herrans massa kilon pga sjukdom så är den inte så vacker längre...
Alldeles blek, sne och så fick jag hudsprickor tvärs igenom den! :( Och dessutom vart den mycket större!

Har ångrat denna tatuering i många år men igår gjorde jag slag i saken! Jag gjorde första laserbehandlingen för att få bort den! :D Känns så jäkla bra! Tyvärr kommer det ta minst 6 månader innan den är borta! Det mest irriterande är att man måste vänta 2 månader mellan varje behandling för att kroppen ska hinna återhämta sig! Så här såg den iaf ut typ en timme efter första behandlingen...

Under de kommande 2 månaderna kommer den tydligen blekna ytterligare. Jag längtar tills jag kan göra nästa behandling! :) Den är ju i princip borta redan nu men va skönt det kommer att vara när den är helt borta!!! Om 6 månader är jag fri!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: