2011-02-06
 11:10:34

Snyggade till kaklet lite...

Före:

Efter:

Före och efter i närbild:

Syns inte lika stor skillnad på bild som det gör i verkligheten! :) Vart riktigt bra måste jag säga! Tur det för det tog ett antal timmar och gav mycket ont i rygg/axlar!
Jag är ännu inne på att köpa denna kakeldekor:

Men eftersom allt kostar så förbannat mycket så får det vänta lite...

Uppdaterar lite...
Glömde visst att skriva vad jag gjort med kaklet! Haha... Tack Malin för att du sa till! :)
Jag har målat fogarna!
Kolla in närbilderna så ser man lite skillnad! Dock syns det MYCKET mer i verkligheten! Billigt sätt att fräscha upp ett trött gammalt kakel! Ser nästan nytt ut nu, efter lite färg i fogarna och en rejäl tvätt! :D


Malin Hejdenberg

förlåt Mia, men jag förstår inte vad du gjort med kaklet?


Malin Hejdenberg

jag gissade på att det var att du hade målat, men man vet ju aldrig:) Snyggt varje fall!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: