2011-01-02
 10:18:06

En nyår i rockens tecken!

Stefan vart av mig utsedd till musikansvarig så innan jag ens hade hunnit göra mig iordning så drog han igång rocken! Och den följde med under hela kvällens gång! Därav fick sminkningen bli en guld och svart sotning!
Jag var visst lite busy under dagen/kvällen så jag har tyvärr inte lyckats fånga allt på bild! Men när Dennis hadde kommit så gjorde jag ordning crostinis med en  tomat/basilika/vitlök/chiliolivolja-röra, mycket gott! Till dessa knäppte vi första ölen!
Menyn i övrigt såg ut som så här:

~Kajpsoppa~
~Kalkon med pressad potatis och rödvinssås~
~Chokladfudgetårta med hallonsås och glass~

Smakade väldigt bra! Tyvärr fick jag aldrig någon bra bild på varmrätten så jag struntade i att lägga upp den eftersom den ser väldigt oaptitlig ut!
Efter maten spelade vi spel, lyssnade på musik, pratade skit och firade in det nya året! Klockan var närmre 3 när vi gav upp!

Nu är det 2011... Undrar vad detta år ska bjuda på!? Antar att det bara är att vänta å se!

God fortsättning!


Malin Hejdenberg

Ser väldans trevligt ut :) Fin dukning!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: