2011-01-11
 16:54:11

Gå ner i vikt...

Skulle gärna vilja gå ner några kilon men det är svårt... När jag tänker på det så blir jag frustrerad som tusan eftersom jag bara för några år sedan gick ner över 30kg!!! Varför ska då några ynka kilon vara sånna problem?! Gjorde ett försök i våras att gå ner genom att gå ut å gå minst en timme om dagen men jag gick ner ett par - tre kilon bara... Trots att jag kämpade på med promenaderna och cyklade till å från jobbet varje dag i flera månader!!! Kan ni förstå att man tappar motiationen och lusten?

Hade jag kunnat så hade jag banne mig testat nån form av måltidsersättning! Jag har kollat de flesta sorterna och alla innehåller mjölk... :( Alltså inget för mig! Stefan tror att jag skulle gå ner i vikt av att fysträna så han vill att jag ska träna med honom på tyngdlyftarnas träningslokaler... Men jag vet inte om det är nått för mig!
Kanske borde testa att leva på flytande föda i några veckor eller så?!


Sara

Du har ju varit såå duktig som gått ner 30 kg, det skall du verkligen vara stolt över!!

Däremot så måste du tänka på att om du kör dieter så kommer du gå upp igen när du börjar äta normalt igen - bara så du tänker på det! :)

Jag har två gratispass på Form - hänga på på något pass? Hör av di isf :) Kramar



PUBLICERAT: 2011-01-12, 09:05:51 | URL: http://liteomsara.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: