2011-01-24
 22:05:29

Gräsänka...

Stefan är på skolan i Oskarshamn några dagar... Ensamt! :( Alltså, jag tycker att det är skönt att få vara själv ibland. Brukar vara som mest effektiv då! Men jag AVSKYR att sova själv!!! :(
Känns dock riktigt skönt att jag ibland får möjlighet att tassa runt i lägenheten som jag vill och plocka å fixa utan att vara orolig för att störa Stefan eller att han är i vägen! Jag hinner alltid med så jäkla mycket under de dagarna som han är på skolan! Sen är det ju alltid bra att vara ifrån varandra lite ibland så man får känna lite saknad! Men imorgon natt kommer han hem igen! ♥ Lovely! Fast det kommer faktiskt bara dröja typ ett par dagar innan han blir gräsänkling för på fredag sticker jag till storstan å leker med sötaste Kakan! :D Ska bli sååååå kul!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: