2011-07-05
 20:09:50

Grönt är skönt...

Tog svängen införbi Linds med Eva på vägen hem från jobbet idag! Var så sugen på att köpa massa nya blommor... Dock har jag inte plats för massa nya blommor så jag fick nöja mig med ett par! :)
Nämligen gräs till katterna och en ny "Hjärtan på tråd" åt mig! ♥

Igår var jag på Rusta och hittade denna fina solcellslampa, kunde inte låta bli den! Hoppas innerligt att den lyser fint ikväll!

Och så har jag rivit bort mitt gamla "konstgräs" på balkongen... Gammalt, tråkigt och trasigt!!!
Bevis på att grönt inte alltid är skönt - ibland är det rent av riktigt gräsligt! 

Har beställt en ny matta från Ellos, längtar tills den kommer hem! Tror den blir fin där ute...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: