2011-07-22
 19:37:02

Oväder igen...

Oväder dag nr 2 och jag är ensam ikväll igen...! Fast hittills verkar det inte bli lika jävligt som igår... Hoppas vi slipper det! Men idag är jag iaf redo med fulladdad mp3!!!

Åkte ut till mamma för att hämta husvagnen efter jobbet, ska bo i den i Barlingbo imorgon! Varför inte hämta den på vägen ut imorgon kanske du tänker nu... Det kan jag ge ett svar på! :) Vi ska nämligen ha med oss våra cyklar ut imorgon och det är lite svårt att montera både ett cykelställ och en husvagn på bilen! ;) Hur som helst, så sa jag till mamma att jag hade lite brådis för att hinna till Barlingbo och koppla av vagnen innan ovädret... Tror ni jag hann?! Nope... Kom såklart ut dit mitt i värsta ovädret! :( Vart genomblöt!!! Men det är bara vatten så jag torkar! Nu står iaf vagnen på plats och väntar på oss! Jippie!
Imorgon börjar husvagnssemestern! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: