2011-06-12
 22:50:11

En toppen helg!

Igår när jag vaknade kände jag en stark längtan ut till landet så vi packade våra väskor och åkte till husvagnen som står ute hos mamma i Follingbo! :) Vad jag älskar att ha den möjligheten, känns inte längre lika jobbigt att bo i lägenhet! Jag tokälskar våran lilla Bulan!
Lördagen spenderade vi i Follingbo med att bada, sola, grilla, spela kort och ha väldigt trevligt! Efter att vi hade grillat så öppnade himlen sig i ett skyfall så det var bara att kasta in allt! Ojoj vilket regn, stooora droppar! Vi flyttade då ut i husvagnen och satt där å spelade kort i flera timmar, hur mysigt som helst! :)

Idag vaknade vi i husvagnen till dåligt väder! Jag kände just då en stor lust till att åka hem å städa, passa på när det var dåligt väder och svalt! Men när vi väl kom hem så gassade solen och solstolen på balkongen så väääldigt lockande ut! Men jag stålsatte mig och ägnade mig åt att plocka å städa! När jag hade plockat, donat å fixat klart så dammsög Stefan, så nu är det nästan tipp topp här hemma! Lite små saker som jag ska göra klart imorrn efter jobbet, sen så! :)
När vi var "klara" för dagen så packade vi lite picknick och hoppade upp på cyklarna! Cyklarna styrde vi hem till Eva som inte hade en aning om att vi skulle dyka upp med picknick! :) Hon vart glatt överraskad! I vår lilla picknickpackning fanns det gotländska jordgubbar, glass, grädde och espresso! Mycket gott och trevligt! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: