2011-06-17
 22:54:38

Helt otroligt!

Lämnade min älskade bil till bildoktorn igår, han skulle börja idag och satsade på att vara klar till på måndag! Nyss ringde han och meddelade att bilen är klar!!! :) Helt otroligt!
Förutom att jag vart förvånad att han redan är klar så chockade han mig ordentligt med att säga att Malou's vattenpump var det absolut värsta han någonsin sett! Tydligen var det ett glapp i den på 5mm och fullt av metallspån runtomkring! Bildoktorn meddelade att det var ett under, eller snarare ett mirakel, att motorn inte hade rasat! Ja, lite tur ska man visst ha ibland! :D Tydligen skulle den kunnat rasa när jag bara startat bilen! Och den har jag kört ganska många mil sen jag köpte den!!! Som sagt, ibland ska man ha tur! :)

Men nu är den fixad så nu kan jag tuta och köra!!! Ska hämta min älskling imorrn!
I ♥ my car!

En hyllning till min bildoktor i Roma!

http://youtu.be/OxqLtdGRNVo


Malin Hejdenberg

va skönt!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: