2011-06-17
 16:53:58

Snyggade till balkongen lite!

Eftersom jag har en blomätande katt så måste jag ha nått slags skydd som hindrar henne från att ta sig upp i min blomlåda! Förut har jag bara haft ett hönsnät med några blompinnar som stöd men idag åkte jag till Linds å köpte en spaljé, dock var hålen så stora så hon tar sig igenom ändå... Så jag fick snällt sätta hönsnätet bakom ändå! :( Men det ser otroligt mycket bättre ut ändå! Ska nog kolla om det finns en lite "nättare" spaljé i rätt mått istället dock... Köpte ju den absolut billigaste nu eftersom jag inte visste om det skulle funka! Skulle helst inte vilja ha nått alls men om jag vill ha några blommor kvar så är det bäst att skydda dom! :) Ska nog kolla efter en spaljé som kan matchar väggkrukorna tror jag...

Dessutom fick en Trädgårdsstjärnöga och en Lavendel flytta in i min låda! :)

Förresten! Ser ni min lilla Änglatrumpet på den stora bilden?! Har nog glömt att "presentera" den!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: