2011-03-07
 20:36:49

Hmm...


Fick en del material över när vi renoverade köket... Nu funderar jag starkt på att ge mig in på att riva tapet, spackla och måla om i hallen! Att ge mig in på egenhändig renovering! Det känns lockande men även skrämmande... Tänk om jag totalmisslyckas? Fast jag tror faktiskt inte att jag skulle göra det!
Kanske till och med skulle ta å prata lite med Gotlandshem för att se om jag kunde få mer material, typ tapet, och ge mig själv en riktig utmaning! Känns som om jag faktiskt vet hur jag skulle gå till väga för att få ett bra resultat nu... Frågan är bara om det blir så bra som jag "ser" det i mitt huvud...
Vad tror ni? Skulle jag klara det?

Hmm, detta tåls verkligen att fundera på! :)


Malin Hejdenberg

självklart fixar du det!


lovisa

Hej är allt bra?:)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna en snygg, svart plånbok från Brandsinfashion.com, om du vill kika hur den sser ut & kanske tillochmed delta, kika bloggen:)



PUBLICERAT: 2011-03-08, 18:00:38 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
pauli♥

kör hårt :)



PUBLICERAT: 2011-03-08, 18:34:01 | URL: http://paulinabladh.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: