2011-03-27
 18:30:18

Världspremiär av Håkan Östlundhs "Inkräktaren"

Som jag skrev igår så jobbade jag ett par timmar på Bokia. Vi hade ett event med GA Plus och GT Extra i samband med världspremiären av Håkan Östundhs nya Gotlandsdeckare "Inkräktaren"!
Både Håkan och Barbro från Bonniers markandsavdelning var verkligen otroligt mysiga människor! Väldigt lättsamma och trevliga! :) 


Till min stora lycka så fick jag en singerad bok av Håkan!

Dessutom såg Håkan min Gotlandstatuering och tyckte att den var riktigt snygg så han bad att få ta ett kort på den och lägga upp i sin blogg! :) Lite coolt! Får se om den dyker upp där!

Barbro sa att hon tyckte att jag är otroligt lik Camilla Läckberg... Vad tycker ni?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: