2011-05-29
 15:26:10

La weekend!

Helgen började med att ett av banden som Stefan spelar i hade releasefest på Joda! Det var ganska mycket folk som kom och lyssnade, dom lät så bra så!

Bandet heter "Catrine & The Jammers" och skivan heter "Eleven Songs For The Record".


På lördagen fortsatte helgen med roligheter! Då var det dags för varpafest i Barlingbo. Jag, Stefan och Dennis bildade ett lag: MSD. Haha, varken jag eller Stefan är nåe bra och stackars Dennis visste inte ens vad varpa var innan vi släpade med oss honom! :D Behöver jag säga att det inte gick så bra för oss? :) Men kul var det!


Och idag har vi hittills ägnat oss åt att städa... Jag har även hunnit med att plantera om mina chili, paprika, tomater och örter som jag sått... När mitt lilla söta växthus vart nästan tomt så passade jag även på att så lite nya frön! :)

Dom får dock stå kvar i köksfönstret i väntan på sommarvärmen, då får dom flytta ut på balkongen! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: