2011-05-18
 18:16:58

Tomt var det här!

Eftersom vi fick ny parkett i måndags så spenderade jag i princip hela söndagen med att själv tömma vardagsrummet! Stefan var tyvärr inte hemma så hans hjälp kunde jag inte få... Fy vad jobbigt det var, vi har ju inte direkt små möbler där... Men tomt vart det!

Den delen av dagen som jag inte spenderade åt att flytta möbler passade jag på att ägna åt lite grundmålning av fönster och balkongdörr!

När det nya golvet var lagt i måndags målade jag klart allt, vart mycket snyggt! Både målning och golv alltså! När målningen var klar så flyttade jag själv tillbaka alla möbler igen! Jag är ännu inte riktigt färdig med att få tillbaka allt men snart så! Bilder på det färdiga resultatet kommer vid annat tillfälle! :) Btw, gissa om jag hade träningsvärk i måndags och tisdags!? Svar: JAAAA!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: