2012-10-22
 22:13:57

Pikabooo! :)

Suprise suprise! Jag lever! :) Haft en rejäl bloggtorka efterföljd av mycket jobb, en busy sommar, mycket jobb, bloggtorka och till sist lyckades jag nästan förtränga min lilla blogg!
 
Känns som det har hänt massor sedan jag skrev sist, med all rätt! För det har det verkligen! :) Faktiskt så tänker jag inte skriva så mycket i just detta inlägget, tänker mer göra en liten lista av grejer som jag faktiskt borde skriva om framöver! En del längre och mer eller mindre intressanta! :) Here goes!
 
1. Katten som bytte kön
2. Kolonilotten
3. Den stora flytten (inte min)
4. Bye bye my hair
5. Stongman Gotland
6. Husvagnsköp
7. Husvagnsförsäljning
8. Feeeeeest
9. Knän
10. Övertorneå-Hallstahammar-Visby?
 
Lämnar inga garantier för om, när eller i vilken ordning dessa saker dyker upp i bloggen! Men det mesta lär nog dyka upp på ett eller annat sätt! :)
 
Tjing tjing!


Mandis

Välkommen tillbaka! :)



PUBLICERAT: 2012-10-23, 06:49:22 | URL: http://amandarohn.blogg.se
Mia

Tack kompis! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: