2009-12-18
 18:15:03

Inspirationen, vart är du???

Sitter framför datorn i min knallrosa mjukisdress, lyssnar på julmusik och dricker vin... Hittar inte riktigt rätt feeling för att ställa mig på badrummet å kleta på smink men jag kan väl ändå inte knata ner till Bageriet helt osminkad och i min, som sagt KNALLROSA, mjukisdress...? Nää, det går verkligen inte!!!

Känner att jag har det riktigt najs här hemma i min ensamhet just nu och är kanske inte laddad till 100% för att sticka ner på stan men wtf, killen har ju faktiskt bara sin första spelning med sitt eget band en gång... Iaf med detta band! Och jag tror att dom kommer vara riktigt bra så jag vill inte heller missa det när jag inte har nått annat för mig!
Nej jag ger mig själv en klapp i baken nu och sätter igång å gör mig liiiite fin, med eller utan "The feeling"! =D


Malin

Hade du sagt till mig tidigare idag å hänga med så hade du haft "the feeling" ikväll ;)))



PUBLICERAT: 2009-12-18, 19:15:07 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Mia

Meeeeen, är du sann??? Tänkte fråga dig tidigare idag men eftersom jag vet att du har varit iväg 2 helger i rad nu så vågade jag inte riktigt... =/ Hade varit SÅ kul om du velat hänga med ikväll!!! Fan, fan, fan!!! Jag VILL ju att du ska hänga med!!! =(



PUBLICERAT: 2009-12-18, 19:54:08 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: