2009-11-15
 20:21:39

-35kg




Behöver påminna mig själv om att jag faktiskt har gjort ett enormt jobb med min vikt! Emellanåt känner jag mig så otroligt fet ännu idag men innerst inne vet jag ju att jag inte är så fet längre... Har ännu en del till att gå ner men WTF jag måste leva lite oxå! =D Just nu är jag inne i en period när jag känner mig så otroligt fet... Så jag försöker påminna mig själv om att jag INTE är det!
Märkte nu när jag gick igenom mina gamla "köttbulle-Mia" bilder att jag inte finns med på så väääääldigt många bilder från den tiden! Dagens Mia finns betydligt oftare med på bild!
Sen är ju dagens Mia bra mycket trevligare att titta på så det gör mig ingenting!!! =D


Anna-Karin

Du är absolut INTE tjock! Kände mig så himla dum med min kusin ska du veta! Tycker du är vacker, med dina stora ögon och kindben! Vi lärde oss på min kurs att det är bra att ha stora ögon iställer för smala - folk litar lättare på dig då - så njut och var glad att du ser ut som du gör! F.ö. är det charmigt och vackert med former, jag har dem med ju ;). Och du ska veta att jag har också fått frågan när "den ska pluppa ut"... suck

kramar


Malin

Du har gått igenom något riktigt stort Mia, nämligen kämpat bort 35 kilo! Det är bra mycket. Gör såhär för att må lite bättre, spring till ett gym och be personalen dra fam 35 kilo på en hävstång, och försök sedan att lyfta det! Du lär få en rejäl "FAN VAD JAG ÄR BRA"-boot! För 35 kilo är fan mycket Mia! Du är skit-duktig!



PUBLICERAT: 2009-11-16, 09:37:09 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
julia

sinnes sjukt bra!!! hoppas dom åkt bort för du själv velat de och inget annat :)



PUBLICERAT: 2009-11-16, 11:35:21 | URL: http://chulii.blogg.se/
Mia

Stort tack alla tre! =)



A-K: Du behöver inte skämmas för din kusin, jag tyckte att det var jäkligt komiskt! =D Inte alltid så kul att höra sånna saker men va fan, jag kunde ta det! =)



Malin: Fy, jag hade inte orkat lyfta det särskillt länge! Usch! Jag vet att jag gjort ett kanon jobb och jag är stolt över mig själv... Behöver bara påminna mig själv lite ibland... =D



Julia: Tack gumman! Ja jag jobbade på att gå ner i vikt för att jag ville och framför allt för att må bättre! =) Å det gör jag verkligen! =D Tack söta du!



PUBLICERAT: 2009-11-16, 12:16:17 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: