2009-11-13
 21:01:10

Elaka människor!

Idag på jobbet så hade jag en tröja på mig som visar upp min kära ö på min rygg... Av några kollegor fick jag höra att det var dumt, fult och onödigt... Men WTF!!! Det är väl ändå min kropp!?! Det är väl ändå mitt val!?! Det enda som spelar någon som helst roll är väl att jag gillar den!?!
Alla människor är berättigade till sin egen åsikt men tänk fan över hur ni lägger fram den!!! Personen i fråga kanske blir sårad när just ni är som ni är... Inte för att just jag vart det idag, även om jag tog lite illa upp men jag vart inte sårad! Jag vet att JAG älskar min tatuering och bryr mig inte så hemskt mycket om vad andra tycker!!!
Jag är nöjd med mig själv trots att jag är liiite överviktig, har 3 tatueringar, sminkar mig ibland lite för mycket, klär mig ibland si och ibland så... Jag klär å sminkar mig som jag känner mig för dagen, jag tatuerar mig om jag vill å då vart jag vill och framför allt jag GÖR som jag vill!!! Om jag inte ens lyssnar på min sambo när han säger att han inte ville att jag skulle tatuera mig igen så lyssnar jag fan mig inte heller på er!!! Ge fan i mig å sköt er själva!!!

Jag är stark! Jag är självsäker! Jag skiter i er!!!


Evie

Heja Mia!!! Stå på dig bara! Tycker att din tatto e jätte fin! Dom e säkert bara avundsjuka på dig för att dom själva inte vågar. Tänk på det så istället! Dessutom e det väl kanon att du kan välja om du vill att den ska synas eller inte! Go Girl, Go!!! Love 2 U


Julia Bäckman

Bra där, Mia! Jag tycker din tattoo är supersnygg, och du är världens söjtaste, så det är bra tt du inte låter några jäkla tanter trycka ner dig hah! Puss :)


Mia

Thanx girls! =)

Jag älskar min tatto! =D Skiter i vad andra säger!



PUBLICERAT: 2009-11-16, 12:25:12 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: