2009-11-01
 17:16:14

The perm is gone!

Ja jag tror att jag klippte bort de sista av permanenten igår! =) Känns som om det bara är mina egna lockar kvar! Å dom är inte fy skam... Nu hoppas jag på att mitt hår återhämtar sig efter att jag misshandlade det med permanent å efter att jag varit tvungen att äta kortison i typ hundra år!!!

Men ett litet utlåtande om frisyren nu då...

Känns bra! Ännu ovant men den vart inte så mycket kortare lockig än plattad... Kommer vänja mig! Känns friskt och busigt! Det blir dock två helt olika frisyrer när det är lockigt eller plattat!
Think I like it! =D

Vilket tycker ni är snyggast? Lockig å busigt eller rakt å elegant...?
(Bortse från de väldigt olika sminkningarna!)


Pia

Du är mycke sötare med platt hår. De är du Mia... :)


Malin

Jag tycker det platta jag med..då jag är ett stort FAN av plattångens underverk! Måste nog se det lockiga "in action" innan jag säger något om det :)



PUBLICERAT: 2009-11-01, 18:32:10 | URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Mia

Alltså, lockigt är ju absolut jag då jag älskar lockar! Och jag tycker nog att jag ser rundare ut i fejan i platt... Ser faktiskt lite smalare ut i det lockiga, tycker iaf jag! Men jag trivs i båda å tycker absolut inte att det är fel med plattat, dock inget jag har lust att hålla på med varje dag! Så naturligt lockiga å yvigt lär ni nog se mig i mest! Kram



PUBLICERAT: 2009-11-01, 19:06:05 | URL: http://gotlandica.blogg.se/
Marys makeup blogg - a creative amature

Tjena! Kul att du följer mig, även om jag är lite dålig på att uppdatera..



Jag har beställt dom från CherryCulture.com. Märket är NYYX Cosmetics och på CherryCultures hemsida har dom mycket reor och billiga priser. NYX har kanske inte den bästa kvaliteten men det är billigt. Kolla in där om du vill ha nya borstar..



Kramar /Mary



PUBLICERAT: 2009-11-01, 22:08:40 | URL: http://marylarry.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: