2009-10-14
 17:42:11

Brum brum!

Varit ute å övningskört med Stefan i typ 2 timmar nu...
Försökte hitta på lite mål så att körningen ska bli ännu lite roligare!
Först var det Preem å tanka, vilket han fick göra med sitt kort å allt! ;) Sen var det Max för lite middag! Jag var vrålhungrig så det satte jag som lite ultimatum om vi skulle köra! Efter det åkte vi till Lerboden på Österby! Inhandlade lite gott! =) När vi skulle därifrån bad Stefan att få köra till Vägverket så brum, brum vidare så åkte vi där förbi... Vidare sa jag åt honom att svänga första till vänster efter Jysk å då höll vi på å hamna i skogen för Stefan såg visst en väg som inte jag såg (kanske för att det inte fanns någon)... Vidare mot Bingeby och fram till rondellen. Väl där sa jag åt honom att "Nu ska vi hem så nu får du planera körningen bäst fan du vill!"...
Enda kruxet var att Stefan inte ville sluta köra så en bit in på Allégatan sa jag åt honom att köra till P18, där fick han köra vägen som går ut mot Traume... Ut på stora vägen, genom rondellen vid Terra nova å hem!
Hemma fick han välja ut en bra ruta att parkera i och efter lite väl mycket trixande så står nu bilen iaf parkerad! =) Parkera kan han egentligen men var först lite tidig med att svänga in idag och andra försöket tvärtom...

Han kan köra men är slarvig med placeringarna... Å dom är riktigt viktiga!


Anna-Karin

Hej gumman!

Till att börja med; snygg design! Tänkte på en annan sak sen; vore det inte lättare att äta din fudge-dröm med gaffel? Just a thought! :)

Kramis


Mia

Tack tjejen! =) Ja det skulle det kanske vara, har tänkt på det oxå men då skulle jag vilja ha dessertgafflar för jag tycker att det känns klumpigt med vanlig gaffel... =)

Kram



PUBLICERAT: 2009-10-14, 20:08:57 | URL: http://gotlandica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: