2009-10-15
 12:07:48

Crosstrainer...

Funderar på att köpa en sådan... Funderar, funderar och funderar!!!

Kan vara en bra grej men jag är rädd för att jag ska tröttna snabbt... Fast å andra sidan så är det bara att sälja den vidare då ju...

Ska nog funder en stund till å prata igenom saken med Stefan... Så får vi se...


Anna-Karin

Jag kan komma in o hyra den då o då! Bara en lite fråga... var ska ni få plats med den??

kramis


Mia

Hehe, visst! =D Jag vet inte riktigt... Antingen i förrådet eller i klädkammaren... Men använder jag den flitigt så kommer den nog stå framme en del... Will see... =) Har inte bestämt mig ännu...



PUBLICERAT: 2009-10-15, 12:44:02 | URL: http://gotlandica.blogg.se/
Marys makeup blogg - a creative amature

Åh tack så mycket! Jo du har alldeles rätt, det är det här jag brinner för:)



Tack igen! Kram /Mary



PUBLICERAT: 2009-10-15, 15:49:41 | URL: http://marylarry.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: